Edukimi në TES është një ndërthurje e kurrikulave të plotësuara dhe të integruara me metodologjinë bashkëkohore dhe interaktive.
TES synon që të përthithë dhe reflektojë në të gjithë komponentët e saj parimet dhe vlerat më të mira që udhëheqin shoqërinë, për të ndërtuar themele të forta për edukimin e ardhshëm të fëmijëve.
Synimi i institucionit “TES” është njeriu i edukuar në të gjithë dimensionet. Është njeriu i të ardhmes, i cili zotëron aftësitë/kompetencat e nevojshme për të përballuar sfidat e të ardhmes. Është njeriu i cili zotëron njohuritë në të gjithë fushat e dijes dhe në të gjithë dimensionet e edukimit. Është njeriu i orientuar nga e ardhmja dhe jo nevojat e shoqërisë së sotme.
TES synon edukimin e fëmijëve me kompetencat bazë që u duhen në jetë. Ne synojmë të mësojmë aftësinë e zgjidhjes së problemeve nëpërmjet zgjidhjes së ushtrimeve matematikore. Ne synojmë të mësojmë aftësinë e komunikimit nëpërmjet leximit të librave. Ne synojmë të mësojmë si të ndërtojmë ekip nëpërmjet sportit. Këto aftësi do jenë mjetet që do i duhen nxënësve tanë për t’u përballur nesër në jetë.
Fushat e dijes:
TES synon të përcjellë njohuritë dhe dije në fushat bazë sipas kurrikulës bërthamë, e kombinuar kjo me punën specifike të talenteve të veçanta tek fëmijët. Programi bazë është kurrikula zyrtare e ndërthurur me programin shtesë dhe metodologjinë TES.
Kurrikula bazohet në një proces më të thellë i të mësuarit dhe orientimin e tyre drejt studimeve të mëtejshme dhe drejt tregut të punës.
Procesi i përvetësimit të dijeve dhe zhvillimit të aftësive bazohet në nevojën e të rinjve për të marrë përgjegjësi për jetën e tyre, për të marrë pjesë si qytetarë aktivë dhe inkuadruar me sukses në tregun e punës.
Gjimnazi në TES i ofron mundësi që nxënësit të kuptojnë, zhvillojnë dhe shkëmbejnë ide dhe informacione në gjuhën shqipe standarde; gjuhë të huaj; të analizojnë faktorët kryesorë që ndikojnë në zhvillimin e shoqërisë; Mundësia për njohje më e thelluar e mjedisit shoqëror, natyror e kulturor në të cilin veprojnë dhe bashkëpunimi me të tjerët. Mundëson që nxënësit të thellohen në njohjen dhe kuptimin e ligjeve bazë të shkencave të natyrës dhe në kuptimin e vlerës praktike të njohurive të fituara. Nxënësit përfshihen në procese që synojnë kuptimin e sistemit të vlerave.
Numri maksimal i nxënësve në klasë është 24.
Gjimnazi zbaton programet e miratuara nga MAS, dhe zbatohen programe të avancuara që i përshtaten kërkesave të edukimit të kohës.
Në lëndët shkencore (matematikë, fizikë, kimi, biologji) zhvillohen orë shtesë për nxënësit e talentuar, kqë shërben në përgatitjen e tyre për Olimpiada të kombëtare (Matematikë, Kimi, Biologji, Fizikë, Informatikë, Letërsi, Histori, Gjeëografi ) dhe ndërkombëtare (Kangaroo, Hipo, International Public Speaking Competition, Olimpiada Britanike e Biologjisë )
Shkolla është e licensuar si shkollë ndërkombëtare e Cambridge-it dhe ofron dy orë në javë lëndën Mathematics dhe Science në gjuhën angleze.
Lënda e Informatikës zhvillohet në gjuhën angleze.
Në të gjitha klasat zhvillohet gjuha e huaj gjermane, si gjuhë e huaj e dytë.
PLANI MËSIMOR PËR KLASAT 10 – 12
Fusha/Lëndët | X | XI | XII | |
1 | Gjuhët dhe Komunikimi | 7 | 7 | 10 |
1.1 | Gjuhëshqipe | 2 | 2 | 2 |
1.2 | Letersi | 2 | 2 | 2 |
1.3 | Letersi e thelluar | 2 | ||
1.2 | Gjuhë e huaj e parë (Anglisht) | 3 | 3 | 3 |
2 | Matematikë | 4 | 4 | 4+2 |
3 | Shkencat e Natyrës | 6 | 6 | 12 |
3.1 | Fizikë | 2 | 2 | 4 |
3.2 | Kimi | 2 | 2 | 4 |
3.3 | Biologji | 2 | 2 | 4 |
4 | Shoqëria dhe Mjedisi | 6 | 6 | 5 |
4.1 | Sociologji | 2 | ||
4.2 | Qytetari/Filozofi | 2 | 2 | |
4.3 | Histori | 2 | 2 | 4 |
4.4 | Gjeografi | 2 | 2 | |
4.4 | Ekonomi | 3 | ||
5 | Arte | |||
5.1 | Art Pamor | 2 | ||
6 | Edukim fizik, Sporti dhe Shëndeti | 3 | 3 | |
7 | Teknologji dhe TIK | 2 | 1 | |
7.1 | TIK | 2 | 1 | 2 |
7.2 | Teknologji | 2 | ||
8 | Kurrikula me Zgjedhje | 2 | ||
8.1 | Edukim Financiar | 1 | ||
8.2 | Tik me zgjedhje | 1 | ||
8.3 | Gj,Huaj dytë Gjermanisht | 2 | 2 | 2 |
8.4 | Sherbim Komunitar | 0.5 | ||
8.5 | Lider per nje dite | 1 | ||
Totali i orëve mësimore javore. | 30.5 | 31 | 31 |