Edukimi në TES është një ndërthurje e kurrikulave të plotësuara dhe të integruara me metodologjinë bashkëkohore dhe interaktive.Përbëhet nga një staf me një përvojë të gjatë në fushën e arsimimit. Stafi përbëhet nga mësues të specializuar dhe me eksperiencë në Gjuhë komunikim, shkencë, arte, edukim fizik
TES, synon që të reflektojë në të gjithë komponentët e saj parimet dhe vlerat më të mira që udhëheqin shoqërinë, si dhe të shfrytëzojë eksperiencën në edukim për të ndërtuar themele të forta për edukimin e ardhshëm të fëmijëve.
Kurrikula siguron kushtet e nevojshme që nxënësit të ndërtojnë njohuri të reja dhe kompetenca, qëndrime dhe vlera, të zbatueshme në situata dhe kontekste të ndryshme, arsimore ose jetësore.
Në AMU,
Qëllimi është ofrimi i edukimit të plotë dhe të integruar, duke i dhënë edukimit kuptimin e tij të vërtetë, jo thjesht shkollimi. Edukimi në TES do jetë një proces i ekuilibruar në të gjitha dimensionet, duke kombinuar edukimin intelektual, fizik, qytetar dhe emocional. Nxënësit që synojmë të edukojmë janë ata që do të kenë aftësinë të përballojnë kërkesat në punë, lodhjen fizike, trysninë e mjedisit dhe emocionet në të njëjtën kohë.
PLANI MËSIMOR KLASA 1 – 9 | ||||||||||
KURRIKULA BËRTHAMË | KL 1 | KL 2 | KL 3 | KL 4 | KL 5 | KL 6 | KL 7 | KL 8 | KL 9 | |
GJUHËT DHE KOMUNIKIMI | GJUHË SHQIPE | 8 | 8 | 6 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
GJUHË E HUAJ E PARË ( Anglisht ) | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |
GJUHË E HUAJ E DYTË ( Gjermanisht ) | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||
MATEMATIKË | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |
SHKENCAT ENATYRËS | DITURI NATYRE | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | ||||
FIZIKË | 1 | 2 | 2 | 2 | ||||||
KIMI | 2 | 2 | ||||||||
BIOLOGJI | 1 | 2 | 2 | 2 | ||||||
SHOQËRIA DHE MJEDISI | EDUKIM PËR SHOQËRINË | 1 | 1 | |||||||
QYTETARI | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||
HISTORI | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | ||||
GJEOGRAFI | 1 | 2 | 2 | 2 | ||||||
ARTE | MUZIKË | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
ART PAMOR | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
KËRCIM | 0.5 | 1 | ||||||||
TEATËR | 0.5 | 1 | ||||||||
EDUKIMI FIZIK, SPORTE DHE SHËNDETI | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |
TEKNOLOGJI DHE TIK | TIK | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||
AFTËSIM TEKNOLOGJIK | 1 | 1 | 1 | |||||||
KURRIKULA ME BAZË SHKOLLE/ ZGJEDHJE | ||||||||||
KURRIKUL ME BAZË SHKOLLE/ZGJEDHJE | GJUHË E HUAJ GJERMANE | 2 | ||||||||
TIK | 1 | 1 | 1 | |||||||
MATH ( Cambridge ) | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
SCIENCE ( Cambridge ) | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |